Layout by

wtorek, 18 lutego 2014

002. Zastosowanie kodu: testingcheatsenabled true. Nowy, świeży start.

Witam was kochane simomaniaki, których jak widzę jest coraz mniej. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale coś musi być na rzeczy, ponieważ ja też miałam długą przerwę. Jak pisałam w poprzednich notkach {których z chwilą czytania może już nie być} zamierzam zrobić nowy start bloga. Styl jak widzicie się zmienił, nie jest wprawdzie jeszcze dopracowany, ale już niedługo będzie taki jaki bym chciała. Stare notki zostaną skasowane, ponieważ i tak nie ma w nich nic konkretnego. Dzisiaj mam dla was ciekawą instrukcję/poradę, która dotyczy kodu, który dość często w grze używam, a mianowicie testingcheatsenabled true. Wiem, że nie wszyscy z was grają na kodach i modach, ale przyznam się wam do czegoś: pokochałam ten kod odkąd się o nim dowiedziałam.

*************************

Wszystkie instrukcje i opisy modów czy też kodów, powstają rodziną, którą aktualnie gram, dlatego zdjęcia simów mogą być czasem różne, ponieważ nigdy nie gram jedną rodziną od początku do końca. Zdjęcia, które ukazują się w notce są mojego autorstwa i pochodzą z mojej rozgrywki, dlatego prosi się o nie kopiowanie, ani treści notki, ani zdjęć. Uszanuj czyjąś pracę. Jeśli doszukam się kradzieży jakiegokolwiek zdjęcia czy też plagiatu treści notki taki blog trafi na czarną listę.

*************************

Zaczynamy od tego, że wchodzimy do gry i już przy oknie wyboru rodziny wpisujemy kod. Jak to zrobić? Wciskamy jednocześnie na klawiaturze Shift + Ctrl + Alt i wpisujemy powyższy kod. Dla czego na samym początku? W dalszej części posta się dowiedzie. Najlepsze jest to, że jeśli zmieniamy otoczenie czy też rodzinę, którą gramy kod ciągle jest aktywny, ponieważ działa on od momentu w którym go wpisujemy aż do wyłączenia gry. 

zdjęcie pomocnicze. kliknij aby powiększyć.

Jak używam tego kodu? W pierwszej kolejności klikam (trzymając wciśnięty Shift na klawiaturze) na skrzynkę pocztową. Co to nam da? Możemy sprawić, że nasz sim będzie znał wszystkich, nie będziemy musieli zaspokajać jego potrzeb czy też wybierzemy mu karierę bez konieczności szukania ogłoszeń na komputerze czy w gazecie. I to od nas zależy czy zaczniemy od samego początku czy też zaczniemy na wyższym szczeblu kariery. Możemy również wywołać jakiegokolwiek gościa np. Mrocznego Kosiarza.


Obiekt: skrzynka pocztowa zostaje przez nas usunięta. Nie wiem jak to działa i czy po usunięciu dalej dostarczane są nam rachunki, ponieważ nigdy ich nie używałam.
Wszyscy szczęśliwi: Każda osoba z rodziny jest po prostu szczęśliwa. A potrzeby naszych simów są na maxa.
Znajdź dla mnie przyjaciół: Znajduje kilku przypadkowych przyjaciół.
Chcę znać wszystkich: Nasz sim zna wszystkie osoby w mieście.
Wywołaj postać niezależną: Możemy przywołać np. Mrocznego Kosiaża, Strażaka, Opiekę Społeczną itp.
Ustal karierę: Ustalamy karierę wybranego sima.
Potrzeby dynamiczne/statyczne: P. dynamiczne - Potrzeby są ciągle na maxa i nie musimy zwracać na nie uwagi. P. statyczne - tak jak na początku rozgrywki, czyli paski potrzeb z czasem maleją.
Wywołaj gościa: Do domu przychodzi losowo wybrana osoba w gości.
Kontrola populacji istot nadnaturalnych: Tutaj możemy usunąć, albo dodać zombiaki do naszej gry i inne brzydkie potwory.


Klikając ze wciśniętym Shiftem na naszym simie z rodziny pokazuje nam się podobne okienko. Ja używam z tamtąd tylko "osobistości" dlatego nie będę opisywała każdego pojedynczego punkcika. Sami odkryjcie co do czego służy. W końcu muszę zostawić też coś dla was. 


Osobistość pozwala nam na ustawienie ilości gwiazdek osobistości, które posiada dany sim. Możemy zmniejszyć ilość bądź powiększyć. Pamiętajmy przy tym, że sim może posiadać max 5 gwiazdek.

Kolejna rzecz, którą oferuje nam kod testingcheatsenabled true jest powiększenie sobie punktów szczęścia. Nie należę do osób cierpliwie czekających aż zdobędę odpowiednią ilość szczęścia dlatego szukałam sposób na to by w szybki sposób je powiększyć. I tutaj macie odpowiedź dlaczego ten kod zostaje wpisany w menu głównym gry. Ponieważ, jeśli wpiszemy go w innym momencie gry kod na szczęście życiowe nam nie zadziała. 

Widzicie tą czerwoną kropką na zdjęciu poniżej? To mniej więcej w tym miejscu klikamy lewem przyciskiem myszy razem ze wciśniętym controlem na klawiaturze (ctrl + lpm). Jedno kliknięcie dodaje nam 500 pkt życiowych. Jeśli chcemy więcej, klikamy więcej razy.


*************************

Troszeczkę długa ta notka, ale mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Więc na koniec jeszcze wam trochę pomarudzę na temat nadchodzących zmian. Jak widzicie jest nowy szablon - jest on chwilowy, bo to jeszcze nie to co chcę. Zazdroszczę tym osobą, które potrafią sobie zrobić szablon na bloga. No, ale trzeba ćwiczyć. Konkurs pojawi się niebawem, ponieważ muszę przygotować kilka zdjęć do niego oraz pokazać wam dyplomy jakie otrzymacie.  Gdy licznik postów (te cyferki na początku tytułu) wybije 7 wszystkie stare posty, które są bez numerków zostaną skasowane. I specjalnie dla was daję sobie wyzwanie, które nazwałam Pracowite dwa tygodnie. Co to oznacza? Że przez dwa tygodnie, licząc od dziś, będzie pojawiała się codziennie jeden post. Mam nadzieję, że podołam. A teraz żegnam się z wami, bo chcę w końcu pograć moją nową rodzinką, którą poznacie już w następnym poście.

Pozdrawiam was wszystkich serdecznie i zapraszam do obserwowania oraz komentowania bloga. 

2 komentarze:

  1. Znam ten kod, ale poradnik mi się przydał. W końcu wiem, gdzie są te potrzeby dynamiczne/statyczne, nie mogłam ich znaleźć a oczywiście nie wpadło mi do głowy, że są na skrzynce. ;D
    Nowy szablon jest ładny, chociaż poprzedni mi się bardziej podobał (ten rysunek z dziewczyną z lewej był kapitalny <3). Coś jednak na pewno jeszcze dopracujesz. :3
    Łał, przez 2 tygodnie codziennie jeden post? Ja bym nie ogarnęła tego. xD Powodzenia! c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam posta, to szablon był brązowy - ten jest już zrobiony, chodź nie powiem. Dziewczyna z motylem również i mi się podobała i chyba wróci. Muszę się zapytać autorki tamtego szablonu czy mogła bym użyczyć. Ale wiadomo - zmiany są potrzebne.

      Tak. Przez dwa tygodnie po jednym poście. Mam nadzieję, że podołam temu wyzwaniu, które sama sobie zarzuciłam, także trzymaj kciuki :)

      Usuń

Popularne posty