Layout by

piątek, 28 lutego 2014

007. Simorośl

Simorośl, pierwszy raz poznajemy ją w The Sims 2: Cztery pory Roku, oraz widzimy ją poraz drugi w The Sims 3: Studenckie Życie. Na początku nie interesowało mnie jak się nią stać i jakie "przyjemności" płyną gdy gra się tą rasą w simsach.Ale trafiłam na blog venue i tam przeczytałam jak się nią stać i teraz chcę się z wami podzielić jak.

Pierwszy sposób.
Do pierwszego sposobu jest nam potrzebna umiejętność ogrodnictwa rozwinięta do minimum 7 poziomu oraz nauka, która będzie minimum na poziomie 3. Musimy posiadać również stację badawczą i kilka nasion. Kilkamy na maszynę i szukamy Eksperyment ze składania genów. Powtarzamy akcję tak długo, aż zobaczymy komunikat.


Co teraz? Zasadzamy ziarenko i, albo wyrośnie nam Zakazany Owoc, który zjadamy i tak staniemy się Simoroślą, albo wyrośnie nam niemowlę, które już będzie simoroślą.

Drugi sposób. (zdjęcia zaporzyczone od vevo, gdyż mi się nie udawało)
Wysyłamy swojego sima na studia. Szukamy Akademia Naukowa Barbary i stajemy się obiektem do testów naukowych. Powtarzamy proces tak długo, aż nas sim nie otrzyma tajemniczego masażu i nie pojawi się komunikat oraz nastrojnik.



Na początku nic się nie dzieje, ale po 4 simowych godzinach nasz sim zamienia się w simorośl. A co jeśli już nie chcemy nią być? Wystarczy znów udać się do Akademi Naukowej Barbary i wybieramy kuracje leczącą z Botanitis Minorous.

Kiedyś ta notka pojawiła się u mnie na blogu lecz kasując stare posty przez przypadek skasowałam i tą więc bardzo przepraszam za powtórzenie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty