Layout by

poniedziałek, 3 marca 2014

009. Technologia zaawansowana. Kapsuła sypialna i sny cz. 2

W poprzednim poście przedstawiłam wam po kolei jaki trzeba mieć poziom Technologi zaawansowanej by wyśnić wybrany sen. Dziś skupmy się tylko na snach, ich podziale oraz jak wpływają na życie naszych simów po przebudzeniu. Jak już wspomniałam każdy sen ma 12 opcji - połowa z nich daje efekt pozytywny, a połowa negatywny. Teraz wam przedstawię po kolei efekty oraz opcje jakie dany sen daje.

Sen o rodzinie


Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną cechę na rodzinny (czas działania 12 h)
Efekt neutralny:   Sim zmienia jedną cechę na przyjacielski (czas działania 12 h)
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną cechę na nie lubi dzieci (czas działania 12 h)

Sen o ćwiczeniach


Efekt pozytywny: Sim szybciej osiąga kolejne poziomy umiejętności sport (przez 12 h) podczas ćwiczeń
Efekt neutralny:   Sim nieco szybciej osiąga kolejne poziomy umiejętności sport (przez 12 h) podczas ćwiczeń
Efekt negatywny: Sim wolniej osiąga kolejne poziomy umiejętności sport (przez 12 h) podczas ćwiczeń

Sen o rwącej wodzie

Efekt pozytywny: nastrojnik pusty pęcherz (+15), czas trwania 12 h, pasek potrzeby pęcherz zielony cały czas.
Efekt neutralny: nastrojnik półpełny pęcherz (+5), czas trwania 12 h, pasek potrzeby pęcherz zielony w połowie.
Efekt negatywny: nastrojnik przepełniony pęcherz (-15), czas trwania 12 h, pasek potrzeby pęcherz prawie całkowicie czerwony, dodatkowy nastrojnik pilnie musi do toalety (-30).

Sen o przemowach publicznych
Efekt pozytywny: szybsze osiągania kolejnych poziomów umiejętności charyzma (przez 12 h)
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umięjętności charyzma (przez 12 h)
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności charyzma (przez 12h)

 Sen o sytuacjach towarzyskich
Efekt pozytywny: nastrojnik usatysfakcjonowany gadaniem (+15), czas trwania 12 h, pełen pasek potrzeby towarzystwo
Efekt neutralny: nastrojnik za mało kontaktów towarzystkich (+5), czas trwania 12 h, posek potrzeby towarzystwo zapełniony do połowy
Efekt negatywny: nastrojnik rozpaczliwie samotny (-15), czas trwania 12 h, pasek potrzeby towarzystwo pusty, dodatkowy nastrojnik osamotniony (-50)

Sen o karierze
Efekt pozytywny: nastrojnik wytrawny przewodnik pracy (+18), czas trwania 12 h, poprawia wydajność pracy, nieznacznie podwyższa wskaźnik pracy
Efekt neutralny: nastrojnik profesjonalne tempo (+6), czas trwania 12 h, wydajność pracy bez zmian
Efekt negatywny: nastrojnik zawodowy obibok (-18), czas trwania 12 h, zmniejsza wydajność pracy

Sen o technologi zaawansowanej
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie umiejętności technologia zaawansowana, działa 12 h.
Efekt neutralny: brak efektu
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie umiejętności technologia zaawansowana, działa 12 h

Sen o współpracownikach

Efekt pozytywny: nastrojnik ideał biura (+18), czas trwania 12 h, ułatwia zaprzyjaźnienie się ze współpracownikami, podwyższa wskaźnik współpracowników
Efekt neutralny: nastrojnik robot biurowy (+6), czas trwania 12 h, ułatwia zaprzyjaźnienie się ze współpracownikami, nieco podwyższa wskaźnik współpracowników
Efekt negatywny: nastrojnik zakała biura (-18),  czas trwania 12 h, ułatwia zaprzyjaźnienie się ze współpracownikami, powoduje utratę przyjaciół z pracy, jeśli się takich posiada.

Sen o naprawach domowych
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie umiejętności majsterkowanie, działa 12 h.
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie umiejętności majsterkowanie, działa 12 h.
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie umiejętności technologia zaawansowana, działa 12 h.

Sen o nieznajomych
Efekt pozytywny: polubienie nieznanego wcześniej sima.
Efekt neutralny: poznanie nowego sima, nastrojnik znajomi (+5)
Efekt negatywny: niechęć do nieznanego wcześniej sima, nastrojnik frajer (-15)

Sen o romansie
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na flirciarz, czas działania 12h
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na świetnie całuje, czas działania 12h
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na nieprzystępny, czas działania 12h

Sen o zabawie w wodzie
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na żeglarz, czas działania 12h
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na uwielbia pływać, czas działania 12h
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na boi się wody, czas działania 12h




Miałam tą notkę dociągnąć do końca, ale to bez sensu byście tyle czekali, szczególnie gdy teraz staram się swoje siedzenie przed laptopem ograniczać do minimum ponieważ za miesiąc już na świat przychodzi moja córeczka i trzeba pomału się przestawiać. Ale nie bójcie się, notki będą się pojawiały nawet po urodzeniu Julci tylko troszkę rzadziej. Zeszłam z tematu... No w każdym bądź razie dziś nacie pierwszą część snów, a drugą ogólną część, a na dniach pojawi się mam nadzieję, że pozostała reszta. Wyspy dokończę jak skończę opisywać Kapsułę sypialną. Mam nadzieję, że takie rozłożenie notek mi wybaczycie. 

Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie :) 
Pozdrawiam serdecznie.

2 komentarze:

  1. O, bardzo przydadzą mi się te poradniki ze snami, bo nigdy nie wiem, co wybierać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze 3 część, bo nie umieściłam tutaj wszystkich snów.

      Usuń

Popularne posty